Oester&Kreeft@Home webform

Inschrijvingsformulier voor "Oester&Kreeft at Home"

Uiterste datum om te bestellen: woensdag 11 november

Voor een inschrijving hebben we volgende gegevens nodig:

in blok 1) persoonlijke gegevens ( uw eigen gegevens of die van een andere bestemmeling en dit alleen voor ons intern gebruik! Let wel: het vermelde mailadres krijgt het betalingsverzoek !)

in blok 2) het totale aantal personen en het aantal van hun afzonderlijke menukeuzes

in blok 3) een mogelijkheid om deel te nemen aan de tombola

in blok 4) jouw data als je een onkostennota wenst

 

vakken met een asterisk (*) zijn verplicht in te vullen

 

Ook niet vergeten: helemaal onderaan klikken op "Bestel" om je bestelling door te sturen.

Je krijgt daarna een mail met een gedetailleerde bevestiging van je inschrijving en een betalingsverzoek.

 

PERSOONLIJKE GEGEVENS:

gegevens alleen voor intern gebruik en worden nooit verspreid!

UW BESTELLING:

voorgerecht: keuze en aantal

hoofdgerecht: keuze en aantal

Tombola

Tijdens ons jaarlijks Oester- & Kreeftenfestival in de Oesterput krijg je ook telkens de kans om deel te nemen aan een rijk gevulde tombola uiteraard ook ten voordele van de voedselbedeling. Ook hier geven wij je nu de kans om vrijwillig loten aan te kopen aan 10€ / lot De trekking zal - weliswaar zonder deurwaarder maar in alle eerlijkheid! - gebeuren na de afhaling van alle pakketten en zal bekendgemaakt worden op deze website (www.lionsblankenberge.be).

De bestelde loten worden bij het afhalen van uw bestelling mee gegeven.

Voor de prijslijst: hier klikken

Onkostennota?

als je een onkostennota wil, gelieve hieronder dan de benodigde bedrijfsgegevens in te vullen aub.